فتح خرمشهر؛ فتح خون / فرمانده انتظامی استان البرز:

 حماسه سوم خرداد در تاریخ ایران ماندگار خواهد بود

سردار «هداوند» حماسه آزادسازی خرمشهر را در حافظه تاریخی ایران ماندگار و جاویدان توصیف کرد و گفت: تاریخ و آیندگان به عظمت حماسه فرزندان دلاور ایران اسلامی در خلق حماسه سوم خرداد افتخار خواهد کرد.
کد خبر: ۵۹۱۵۵۶
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۵ - 24May 2023

 حماسه سوم خرداد در حافظه تاریخی ایرانیان ماندگار خواهد بودسردار «حمید هداوند» فرمانده انتظامی استان البرز در حاشیه مراسم صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح استان البرز و ادای احترام به شهدا که صبح امروز به مناسبت آزادسازی خرمشهر و عملیات غرور آفرین بیت المقدس در گلزار شهدای امام زاده محمد کرج برگزار شد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از البرز، اظهار داشت: حماسه سوم خرداد برگ زرینی در تاریخ ایران است که هرگز فراموش نخواهد شد.

وی با بیان اینکه سوم خرداد یادآور حماسه‌آفرینی مردان بزرگی است که با توکل به خدا پا به عرصه جهاد نهادند، افزود: رزمندگان در عملیات غرور آفرین بیت المقدس با نمایش عزم راسخ و ایمان خود که برگرفته از آموزه‌های اصیل اسلامی و حمایت‌های معنوی امام خمینی (ره) بود، حماسه‌ای جاوید را در تاریخ ایران اسلامی رقم زدند که باعث تعجب و حیرت سران استکبار جهانی شد.

سردار هداوند با تاکید بر اینکه عملیات بیت المقدس تمام معادلات جنگ را به نفع ایران اسلامی بر هم زد، عنوان کرد: پیروزی رزمندگان ایران اسلامی قدرت ایمان و خودباوری رزمندگان ایران اسلامی که برکت انقلاب اسلامی حاصل شده بود را به رخ جهانیان کشید و نشان داد قدرت ایمان از هر سلاحی قوی‌تر است.

فرمانده انتظامی البرز با اشاره به اقتدار و عزت امروز ایران اسلامی، تاکید کرد: به برکت انقلاب اسلامی و در سایه ایمان، خودباوری و عزت نفسی که رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای در اختیار ملت بزرگ ایران اسلامی قرار داده، نیرو‌های مسلح کشور امروز در اوج عزت و اقتدار و آمادگی هستند و این مسأله قدرت بازدارندگی بزرگی را نصیب کشور کرده است.

وی با بیان اینکه دشمنان امروز به سبب اقتدار نیرو‌های مسلح کشور جرات رویارویی مستقیم نظامی با ایران اسلامی را ندارند و درصدد ایجاد آشوب و اغتشاش در کشور هستند، خاطرنشان کرد: مدافعان امنیت و اقتدار نیرو‌های مسلح نظام مقدس جمهوری اسلامی با آمادگی کامل پاسدار امنیت مردم، تمامیت ارضی کشور و حریم مقدس ولایت هستند و به هیچ وطن فروش و مزدور بیگانه‌ای اجازه کوچکترین مجالی برای ناامن کردن فضای جامعه نخواهند داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها